top of page
  • Foto van schrijverZahra De Meyer

Gezocht: Portfolio modellen

Door examens, bachelorproef & stage zullen er de komende periode minder foto's geplaatst worden op sociale media. Na deze periode is er weer ruimte voor meer foto's en aanvulling van mijn portfolio. Ik ben nog opzoek naar een aantal combinatie's die in de lente/zomer voor mijn lens willen staan.


Ik ben hiervoor nog opzoek naar: 👉 Dressuurruiters (gevorderd niveau). 👉 Ruiters die bitloos rijden (gevorderd niveau) + eventueel grondwerk. 👉 Enkele paarden voor portretfoto's. Bij voorkeur paarden met een speciaal uiterlijk (typerend voor ras, typerend voor paard,....) 👉Enkele honden met een speciaal uiterlijk (typerend voor ras, typerend voor hond,....). 👉Westernru

iters (gevorderd niveau).


Vereisten: ✔️Regio Oost-Vlaanderen (bepaalde delen van West-Vlaanderen kunnen mits besproken). ✔️Mooie buitenlocatie voor de foto's. ✔️voor de portretten: paard/hond moet rustig en verzorgd zijn. De honden moeten los kunnen zitten, liggen, staan & wachten.


Je krijgt de foto's digitaal met logo. Aangezien dit portfolioshoots zijn, plak ik hier geen nummer op want ik fotografeer tot ik de shots heb die ik voor ogen had.


Plaats een foto van jouw hond/paard + een emailadres in de comments👇 Wanneer je gekozen wordt, krijg je een berichtje van mij. Datums worden achteraf vastgelegd.

Bo & Montana: trainingssessie

0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page